Mācību video paredzēts, lai skolēns iepazītos ar jēdzienu "pļava", tās nozīmi Latvijas ekosistēmā, kā arī uzzinātu par pļavu tipiem Latvijā.
Video pirmajā daļā skolēns tiek iepazīstināts ar jēdzienu "pļava", kā tā tiek apsaimniekota Latvijā un kādi ir citi zālāju piemēri pasaulē. Tiek skaidrots, kāpēc pļava Latvijā nevar pastāvēt bez cilvēka saimnieciskās darbības. Video otrajā daļā skolēns tiek iepazīstināts ar galvenajiem pļavu tipiem - sausieņu pļavas, neapplūstošās zemās pļavas, palieņu pļavas un randu pļavas, kā arī tiek aplūkoti pļavu tipam raksturīgās veģetācijas un citu pazīmju piemēri.
https://grasslife.lv/apciemo-latvijas-dabiskas-plavas/
Balstoties uz konkrētiem piemēriem, analizē uzņēmēja lomu resursu organizēšanā, lai radītu jaunu preci vai pakalpojumu, analizē dažādas uzņēmējdarbības formas un to priekšrocības. Analizē reģiona vai valsts konkurētspējas priekšrocības noteiktu nozaru attīstībā un produktu ražošanā, skaidro, kā valstu līmenī specializācija veicina labklājības līmeņa pieaugumu. Vērtē starptautiskās tirdzniecības lomu mūsdienās.
Salīdzina Latvijai raksturīgās ekosistēmas pēc sugu daudzveidības (augi, sēnes, gliemji, posmkāji, mugurkaulnieki), dabas apstākļiem (temperatūra, nokrišņu daudzums un režīms, augsnes tips, apgaismojums), izvietojuma, veicot lauka darbu un modelējot.