Nodarbības laikā skolotājs noskaidro, kas ir pirmskaitļi un skaitļa pirmreizinātāji. Parāda, kā sadalīt skaitli pirmreizinātājos, izmantojot koka diagrammu, kā, zinot skaitļa pirmreizinātājus, var noteikt dotā skaitļa dalītājus. Izmantojot skaitļu sadalīšanu pirmreizinātajos un Venna diagrammu, noskaidro divu skaitļu kopīgos dalītājus, atrisina praktiskas ievirzes teksta uzdevumu.
Pierakstu klade, daži krāsu zīmuļi vai flomāsteri, cirkulis vai riņķa lekāls.
Veido vizualizāciju, kas palīdz atrisināt matemātisko problēmu, strukturē informāciju, piemēram, izmantojot koku diagrammas, Eilera-Venna diagrammas, saista dažādus uzdevumā aprakstītās situācijas attēlojumus, pāriet no viena uz citu.
Atbilstoši situācijas kontekstam pieraksta racionālu skaitli dažādos veidos, piemēram, paplašina parasto daļu, lai izdalītu ar veselu skaitli, procentus uzraksta kā decimāldaļu, sadala skaitli reizinātājos.
Racionālu skaitli, skaitlisku izteiksmi, vienādību un nevienādību pieraksta dažādos veidos, saglabājot vienu un to pašu vērtību/saturu.