Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Kā rodas kultūras koncepts un kā tas ļauj stiprināt identitāti?

Boņuks

Pievienots 03.08.2022
Ilga Šuplinska
Klase / Izglītības posms: Vidusskola
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Latgaliešu rakstu valoda
Boņuks Bonifācijs Jānis Klīdzējs Jānis Streičs latgaliešu kultūras gada balva "Boņuks" grāmata "Gostūs pi Boņuka" filma "Cilvēka bērns" Boņuks Bonifacejs Juoņs Klīdziejs Juoņs Streičs latgalīšu kulturys goda bolva "Boņuks" gruomota "Gostūs pi Boņuka" filma "Cilvāka bārns"
Video sasniedzamais rezultāts
Noskaidrot kultūras koncepta Boņuks nozīmes, vairāk atklājot kultūras gada balvas “Boņuks” lomu un nozīmi latgaliešu identitātes un kultūrtelpas veidošanā.
Video apraksts

Šajā video ir iespējams uzzināt, kā ir radusies latgaliešu kultūras gada balvas “Boņuks” ideja, saistošākos faktus un statistiku par kultūras gada balvas “Boņuks” nominācijām, kāda ir kultūras gada balvas “Boņuks” nākotne.



Resursi

Rakstāmrīki, interneta pieslēgums, video noskatīšanās ierīce.

Turpini mācīties

Klīdzējs, J. Cilvēka bērns. [skatīts 2022.g. 3.jūnijā]. Pieejams: https://egramatas.com/2015/12/31/janis-klidzejs-cilveka-berns/ 

Latgolys koncepti.[skatīts 2021.g.  10.oktobrī]. Pieejams:http://futureofmuseums.eu/lg/virtual-gallery/rezekne-higher-education-institution-collections/ 

Šuplinska, I., Rundāne, L., Andrejeva, A. Gostūs pi Boņuka. Rēzekne: Rēzeknis Tehnologeju akademeja, 2017, 134 lpp.

Šuplinska, I. zin. red. Latgolys lingvoteritorialuo vuordineica II. Rēzekne: Rēzeknis Augstškola, 2012, 876 lpp.

Standarta sasniedzamais rezultāts
VL.O.2.2.

Analizē simbolus, attēlus un verbālos izteiksmes līdzekļus, ar kuriem dažādos medijos tiek atspoguļoti notikumi vai viedokļi. Izvēlas piemērotākos verbālos un neverbālos līdzekļus savu tekstu veidošanā un bagātināšanā, pamatojot šo izvēli ar racionāliem un emocionāliem argumentiem.

VL.A.3.4.

Pēta un vērtē savu un citu personu runas stilu, izsaka argumentētus priekšlikumus, kā to pilnveidot. Secina, kā valodā izpaužas personas individualitāte un stila savdabība.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.