Skolēns iepazīstas ar starojuma īpašībām, veidiem, funkcijām sadzīvē. Patstāvīgi veic eksperimentu ar bezvadu ierīcēm un dažādu materiālu šķēršļiem, vai arī mainot attālumu starp ierīcēm.
Video pievienotā darba lapa, rakstāmais.
Ar pedagoga palīdzību plāno vienkāršu eksperimentu, lauka darbu, lai pārbaudītu prognozi/atbildētu uz pētījuma jautājumu un iegūtu datus, izvēloties un mainot vienu lielumu un sekojot (mērot) otra lieluma izmaiņām.
Skaidro ar ikdienas piemēriem, ka vide (piem., pagrabs, mežs, biezi mūri) un attālums ietekmē starojuma uztveršanu, eksperimentējot ar dažādu tehnoloģiju tālvadības ierīcēm, mobilajiem telefoniem, novērojot.
Nosauc piemērus, kā dabaszinātņu sasniegumi ietekmē cilvēka ikdienu (saziņas līdzekļu, sadzīves tehnoloģiju attīstība), veselību.