Skolotāja demonstrē stratēģijas, kā, izmantojot transportieri, mērīt dažāda lieluma leņķus un parāda, kā veicot aprēķinus, var noteikt dotā leņķa lielumu. Vido noslēdzas ar izlaušanās spēli.
Pierakstu klade, zīmulis, daži krāsu zīmuļi, lineāls, transportieris.
Praktiskos un matemātiskos kontekstos aprēķina leņķa lielumu, lietojot sakarības starp leņķiem, kurus veido stari ar vienu sākumpunktu, taisnstūra perimetru, laukumu, malu, ja zināms otras malas garums un laukums vai perimetrs, kombinētu (var sadalīt taisnstūros) figūru laukumu, riņķa līnijas garumu (aptuveni trīs diametri), taisnstūra paralēlskaldņa tilpumu.
Klasificē leņķus pēc to veida (šaurs, taisns, plats) vai lieluma, trijstūrus pēc malām vai leņķiem.