Skolēns salīdzina dzejai raksturīgos izteiksmes līdzekļus, vērtē to - ritma, atskaņu, aliterācijas un asonanses u.c. nozīmi. Vērtē dzejai raksturīgos pamatjēdzienus un atskaņu veidus, līdz pats tos izmanto savā dzejošanas eksperimentā.
Rakstāmpiederumi, divas A4 lapas vai citi pieraksti, pieeja internetam.
Diskutē, apspriež idejas, individuāli, pārī vai grupā veido radošu darbu (piemēram, raksta ritmizētus literārus tekstus, dialogus, monologus, sižetiskus vēstījumus, tēlainus aprakstus, fantāzijas vai literārās pasakas žanra eksperimentus, sacer skaņdarbu, izmantojot kādu no apgūtajām mūzikas formām, veido skaņu partitūras, rada skaņu stāstus), eksperimentējot un kombinējot mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus atbilstoši radošā darba ieceres mērķim.