Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Spēle

Vārdu un ritma spēles

Pievienots 28.12.2022
Ina Štekele
Klase / Izglītības posms: 5. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Literatūra
dzeja ritms atskaņas aliterācija asonanse
Video sasniedzamais rezultāts
Skolēns salīdzina dzejai raksturīgos izteiksmes līdzekļus, vērtē to - ritma, atskaņu, aliterācijas, asonanses u.c. - nozīmi, lai pats izmantotu tos savā dzejošanas eksperimentā.
Video apraksts

Skolēns salīdzina dzejai raksturīgos izteiksmes līdzekļus, vērtē to - ritma, atskaņu, aliterācijas un asonanses u.c. nozīmi. Vērtē dzejai raksturīgos pamatjēdzienus un atskaņu veidus, līdz pats tos izmanto savā dzejošanas eksperimentā.

Resursi

Rakstāmpiederumi, divas A4 lapas vai citi pieraksti, pieeja internetam.

Standarta sasniedzamais rezultāts
K.6.3.1.

Diskutē, apspriež idejas, individuāli, pārī vai grupā veido radošu darbu (piemēram, raksta ritmizētus literārus tekstus, dialogus, monologus, sižetiskus vēstījumus, tēlainus aprakstus, fantāzijas vai literārās pasakas žanra eksperimentus, sacer skaņdarbu, izmantojot kādu no apgūtajām mūzikas formām, veido skaņu partitūras, rada skaņu stāstus), eksperimentējot un kombinējot mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus atbilstoši radošā darba ieceres mērķim.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.