Skolēns, iedvesmojoties no paraugiem, pēc noteiktas stratēģijas veido paša izvēlēta dzejoļa grāmatiņu. Tādējādi iepazīst dažāda laika dažādu dzejoļu autorus, dzejoļu daudzveidību, izvēlētā dzejoļa formu un motīvu. Var veidot vairākas grāmatiņas, un rezultātā būs grāmatiņu kolekcija. Skolotājs darba vadīšanai var izvēlēties sadarbību ar vizuālās mākslas skolotāju, lai skolēns grāmatiņu noformējumam varētu izmantot dažādas vizuālās mākslas tehnikas un paņēmienus.
Līme, šķēres, lineāls, 10-15 krāsainas vai baltas papīra loksnes, 2 kartona loksnes grāmatiņas vākiem, veci žurnāli, rakstāmpiederumi, tostarp krāsu zīmuļi, flomāsteri vai vaska krītiņi u. tml., aukliņa grāmatas iesiešanai, caurumduris vai īlens, vai lielas acs adata ar tajā ievērtu aukliņu, bērniem domātu dzejoļu grāmata vai pieeja internetam.
Dalās pieredzē, eksperimentē un kombinē dažādus materiālus, tehnikas, paņēmienus un tehnoloģijas radošam darbam (piemēram, izgatavo skaņu rīkus, realizē skatuvisku priekšnesumu, zīmē, glezno, veido, fotografē, filmē, veido animācijas). Pamato savu izvēli.