Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Ko mācās fizikā?

Kā iegūt pareizu mērījumu?

Pievienots 07.02.2023
Kārlis Kristiāns Kriņģelis
Klase / Izglītības posms: 8. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Fizika
fizika mērīšana tiešā mērīšana netiešā mērīšana fizikāli lielumi mērierīce mērapjoms mazākās iedaļas vērtība mērvienība SI mērvienības
Video sasniedzamais rezultāts
Skolēns prot izskaidrot, kas ir fizikāli lielumi, kas ir mērīšana un kā to veic un atšķir tiešās un netiešās mērīšanas metodes, kā arī prot mērīt, izmantojot mērierīces un aprēķinot rezultātu netiešajā mērīšanā.
Video apraksts

Skolēns nodarbībā apgūst, kas ir fizikāli lielumi, kas ir mērīšana un kā to veic, kā arī mācās atšķirt tiešās un netiešās mērīšanas metodes. Skolēns apgūst prasmi mērīt, izmantojot mērierīces un aprēķinot rezultātu netiešajā mērīšanā.

Resursi

Pieraksti, rakstāmais.

Standarta sasniedzamais rezultāts
D.9.11.2.1.

Pamato mērinstrumenta, tai skaitā digitālā, izvēli (piemēram, strāvas stipruma un sprieguma, atmosfēras spiediena, plaušu dzīvības tilpuma, asinsspiediena, apgaismojuma, spēka, skaņas intensitātes līmeņa, gāzes koncentrācijas, šķīduma vides pH), pierakstot mērījumu rezultātus, izmantojot pieņemtus apzīmējumus, nosaukumus, mērvienības. Ar praktiskiem piemēriem skaidro, kā veidojas mērinstrumenta skala, un mērinstrumentu kalibrēšanas nepieciešamību. Saista mērinstrumenta lietošanas ierobežojumus (piemēram, mērapjoms) ar mērinstrumenta uzbūvi (piemēram, šķidruma sasalšanas temperatūra).

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.