Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālā vidē?

Scratch projekts: brokastu galda klājums

Pievienots 28.02.2023
Alise Kuzņecova
Klase / Izglītības posms: 4. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Datorika
Scratch dizains un tehnoloģijas datorika brokastu galda klājums nosacījumi cikli
Video sasniedzamais rezultāts
Skolēns veido spēli, demonstrējot brokastu galda klājuma pamatprincipus.
Video apraksts

Šajā video uzzināsi kā veidot spēli saistībā ar priekšmetu izvietošanu brokastu galdam.

Standarta sasniedzamais rezultāts
T.6.2.2.4.

Atbilstoši savai idejai veido tematisku ēdienkarti, izvēlas ēdiena noformēšanas un servēšanas veidu un galda klājuma kompozīciju.

T.6.2.6.1.

Pieraksta, lasa un izpilda vienkāršus vārdiski un grafiski (tai skaitā ar blokshēmu) pierakstītus algoritmus, kas satur vairākas secīgas, cikliskas un sazarotas darbības. Pieraksta algoritmu vienā no vizuālās programmēšanas valodām, kas vada objektu, tēlu vai ierīci, izmantojot šīs valodas vienkāršākos priekšrakstus (konstrukcijas).

T.6.2.6.2.

Ar mēģinājuma metodi pārbauda, vai algoritms izpilda doto uzdevumu, kā arī saskata algoritma pierakstā pieļautās kļūdas un izlabo tās.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.