Video laikā uzmanība tiek pievērsta pretstatu un noliegumu izteikšanai valodā. Video sākumā skolēni tiek aicināti noskatīties video, pēc tam atbildēt uz jautājumiem, tādējādi pievēršot uzmanību pretstatiem kopumā. Īsumā tiek atkārtots par antonīmiem. Soli pa soli tiek izksaidrota pareiza nolieguma veidošana valodā.
Pierakstu klade/ piezīmju papīrs, pildspalva, krāsu zīmuļi.
VL.9.1.1.3./VLM.9.1.1.3. Ar izpratni lasa satura, uzbūves un žanru ziņā atšķirīgus tekstus, saskatot valodas lietojuma būtiskākās īpatnības. Analizē un skaidro tekstu, novērtē savu izpratni. Salīdzina izlasīto ar iepriekš zināmo, nosaka, kādas pārdomas izlasītais teksts ir radījis.
VL.9.3.1.8./VLM.9.3.1.8. Veidojot tekstu, ievēro latviešu valodas interpunkcijas normas, pamato interpunkcijas zīmju lietojumu savā un citu tekstā. Skaidro neierastu interpunkcijas zīmju lietojumu literāros darbos un informatīvos tekstos.
Raksta vārdus atbilstoši latviešu valodas ortogrāfijas normām. Ja nepieciešams, izmanto vārdu pareizrakstības pārbaudes līdzekļus savas valodas pilnveidei. Pamato noteikta avota izvēli.