Šajā video uzzināsi kā izmantojot vizuālās programmēšanas valodu Scratch, var izveidot viktorīnu jeb pareizrakstības sacensības. Šo projektu var realizēt saistībā ar jebkuru valodas priekšmetu.
Dators ar interneta pieslēgumu.
Pieraksta, lasa un izpilda vienkāršus vārdiski un grafiski (tai skaitā ar blokshēmu) pierakstītus algoritmus, kas satur vairākas secīgas, cikliskas un sazarotas darbības. Pieraksta algoritmu vienā no vizuālās programmēšanas valodām, kas vada objektu, tēlu vai ierīci, izmantojot šīs valodas vienkāršākos priekšrakstus (konstrukcijas).
Ar mēģinājuma metodi pārbauda, vai algoritms izpilda doto uzdevumu, kā arī saskata algoritma pierakstā pieļautās kļūdas un izlabo tās.
Saskata un prot nosaukt vairākas iespējas, kā uzlabot izstrādes procesu un radīto dizaina risinājumu atbilstoši dotajiem vai paša veidotiem kritērijiem.
Testē radīto dizaina risinājumu. Noskaidro lietotāju viedokli. Apkopo un novērtē testēšanas rezultātus, veic nepieciešamos uzlabojumus.
VPareizi raksta vārdus, kuriem nav izrunas un rakstības atšķirību. Pareizi noraksta drukātu un rakstītu tekstu, labo to pēc parauga. Lieto lielos sākumburtus personvārdos un zināmajos vietvārdos.
VIzmanto nepieciešamo vārdu krājumu mācību un sadzīves situācijās. Teksta veidošanai lieto sinonīmus, antonīmus un mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus.