Skolēns video laikā izprot jēdzienus “datorlingvistika” un “korpuslingvistika” un, darbojoties tiešsaistē vairākās vietnēs (enciklopedija.lv, tezaurs.lv, tilde.lv, letonika.lv, korpuss.lv), iegūst izpratni par šo resursu nozīmīgumu pareizas latviešu valodas izmantojumā gan mutvārdos, gan rakstiski. Tādējādi skolēns nostiprina uzskatu, ka valodas lietojums jaunākajās tehnoloģijās ir apliecinājums tās ilgspējai. Noslēgumā skolēnam tiek piedāvāts pašpārbaudes uzdevums, kurā praktiski jāizmanto iegūtas prasmes un jāveido gramatiski pareizas vārdu formas. Video laikā skolēnam nepieciešama viedierīce ar aktīvu interneta pieslēgumu.
Pieraksti, rakstāmrīks, viedierīce ar interneta pieslēgumu.
Izvēlas piemērotākos latviešu valodas mācību resursus savas valodas pilnveidei, pamatojot izvēli ar racionāliem un emocionāliem argumentiem. Piedāvā inovatīvus risinājumus latviešu valodas jautājumu apguvei un valodas lietpratības veicināšanai.