Klausās stāstījumu un secina, kurš muzejs redzams attēlā. Aplūko dažādu muzeju nosaukumus, analizē un secina, kā veido muzeju nosaukumus (lietvārda ģenitīva lietojums – Maizes muzejs). Izprot, kāpēc muzeju nosaukumos lieto lielos sākumburtus. Salīdzinot muzeju nosaukumu veidošanu dzimtajā un latviešu valodā, atrod kopīgo/atšķirīgo. Prot pastāstīt klasesbiedram, kurus muzejus ir apmeklējis, nav apmeklējis, vēlas apmeklēt, prot pierakstīt klasesbiedru nosaukto muzeju nosaukumus.
Pierakstu lapa, pildspalva, zīmulis, 2. lpp no šī faila https://mape.skola2030.lv/resources/5183
VTeksta veidošanā izmanto dažādas sintaktiskās konstrukcijas: uzrunu, vienlīdzīgus teikuma locekļus, vienkāršus un saliktus teikumus ar biežāk lietotajiem saistītājvārdiem. Lieto atbilstošas pieturzīmes.