Video laikā skolēni tiek rosināti domāt par dažādiem argumentiem, lai varētu argumentēt savu viedokli. Tiek apskatīti dažādu argumenti veidi. Soli pa solim skolēni tiek iepazīstināti ar argumentētās esejas uzbūvi. tiek piedāvāta darba lapa, kur skolēniem pašiem jāatrod tēze, argumenti un secinājumi, pēc tam tiek salīdzinātas atbildes. Skolēniem tiek piedāvāts arī pašiem uzrakstīt savu argumentēto eseju.
pildspalva, krāsu rakstāmie, pierakstu klade/ piezīmju papīrs, darba lapa
VL.9.1.1.2./VLM.9.1.1.2. Klausoties un skatoties informatīvus raidījumus, intervijas, diskusijas, saprot, interpretē un izvērtē dzirdēto informāciju, runātāju viedokli par galveno tematu. Pamana un raksturo saziņas dalībnieku attieksmi vienam pret otru. Analizē un vērtē dzirdēto un redzēto, argumentējot savu viedokli.