Video laikā skolēni tiek rosināti lasīt, kā arī izteikt savu viedokli par lasīšanu, kāpēc ir jālasa un kādi ir ieguvumi, lasot grāmatas. Tiek demonstrēti īsi video, kur sabiedrībā zināmi cilvēki stāsta par savu lasītāja pieredzi. Skolēni īsi tiek iepazīstināti ar grāmatas vēsturi, lai vieglāk būtu salīdzināt drukātu grāmatu ar e-grāmatu. Video laikā apskata arī dažādas lasīšanas metodes.
piezimju papīrs vai pierakstu klade, pilspalva, krāsu rakstāmie
https://mape.skola2030.lv/resources/12794
VL.9.1.1.2./VLM.9.1.1.2. Klausoties un skatoties informatīvus raidījumus, intervijas, diskusijas, saprot, interpretē un izvērtē dzirdēto informāciju, runātāju viedokli par galveno tematu. Pamana un raksturo saziņas dalībnieku attieksmi vienam pret otru. Analizē un vērtē dzirdēto un redzēto, argumentējot savu viedokli.
Raksturo saziņas dalībnieku, savas un literāro tēlu emocijas, iemeslus, kas tās ir radījuši. Analizē un lieto verbālos un neverbālos saziņas līdzekļus, lai paustu emocijas. Pamato savu viedokli.