Video laikā skolēni tiek rosināti pārdomāt par to, kāpēc nepieciešams scenārijs. Skolēniem pašiem jāveic secinājmi, kāpēc scenārijs ir svarīgs. Tiek veidotas dažādas domu kartes gan par darba kompozīcuju, gan par to, kas nepieciešams, rakstot scenāriju, gan arī par to, kas jāievēro un kādi soļi jāveic, lai uzrakstītu labu scenāriju. Skolēniem tiek piedāvāta neliela intervija ar scenāristu Viktoru Duku. Tās laikā jāveic uzdevumi darba lapā. Video pielikumā tiek piedāvāta arī jau gatava sagatave scenārija rakstīšanai.
pierakstu klade/ piezīmju papīrs, pildspalva, krāsu rakstāmie, darba lapa
VL.9.3.1.6./VLM.9.3.1.5. Apzināti izvēlas un lieto dažādu vārdšķiru vārdus un to gramatiskās formas noteikta mērķa un efekta radīšanai runā vai rakstveida tekstā. Nosaka vārdu piederību vārdšķirai un vārdu gramatiskās formas.
VL.9.1.1.5./VLM.9.1.1.6. Strukturē dialogu un saziņas gaitu. Virza un vada izvērstu sarunu. Piedalās diskusijā, spēj saprasties ar atšķirīgu viedokļu paudējiem. Veido saziņas situācijai atbilstošu monologu.