Kroketa spēle ir ļoti vienkārša. Tās noteikumus viegli var pārveidot un pielāgot. Spēlēt var jebkurā vietā: pagalmā, pludmalē, piknika vietās, parkā, kā arī iekštelpās (ja ir speciālais segums).
Skolēns patstāvīgi izpilda iesildīšanās, atsildīšanās vingrinājumus atbilstoši fiziskās aktivitātes specifikai. Iepriekš apgūtās priekšmetu pārvietošanas prasmes kombinē un savieno (ripināšanu un sitienus pa priekšmetiem) kroketa spēlē. Darbojoties kroketa spēlē novērtē sniegumu atbilstoši savai veselībai un spējām. Darbojoties spēlē ievēro drošības noteikumus atbilstoši spēles mērķim, uzdevumam, norises vietai un ievēro godīgas spēles noteikumus. Pārvalda savas emocijas un uzvedību dažādās spēles situācijās, sadarbojas un uzklausa citu spēles dalībnieku viedokļus.
Kroketa spēli ieteicams spēlēt arī skolēniem ar veselības traucējumiem, piemēram, ar dzirdes un kustību traucējumiem, variējot spēles noteikumus un pielāgot inventāru.
Mērķtiecīgi lieto bumbas/priekšmeta vadīšanu, piespēles, serves, metienus/sitienus sporta spēlēs un vienspēlēs ar atvieglotiem noteikumiem vai to vingrinājumos, izpilda vienkāršus uzbrukuma un aizsardzības paņēmienus.
Kritiski izvērtējot savas spējas, kombinē un savieno mešanu, tveršanu, ripināšanu un sitienus pa priekšmetiem ar citām pamatkustībām, piemēram, skriešanu, lēkšanu, uzkāpšanu individuāli, pāros kustībā.
Demonstrē ētisku uzvedību, godīgu spēli, kontrolē un atbilstoši situācijai pauž savas emocijas, pārvalda stresu, izmantojot, piemēram, relaksācijas un elpošanas vingrinājumus.
Patstāvīgi izvēlas un lieto apģērbu un apavus atbilstoši fizisko aktivitāšu specifikai, ievēro personīgo higiēnu (piemēram, lietojot mazgāšanās līdzekļus) pirms un pēc fiziskajām aktivitātēm.
Raksturo sakarību starp fizisko aktivitāti un kognitīvām spējām, piemēram, smadzeņu funkcijām – koncentrēšanos, atmiņu.