Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Ko nozīmē “par tik vairāk” , “par tik mazāk” ?

Kā aprēķināt par cik lielāks vai mazāks?

Pievienots 19.04.2021
Linda Ādamsone
Klase / Izglītības posms: 1. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Matemātika
par tik vairāk par tik mazāk shematiskie zīmējumi situāciju uzdevumi
Video sasniedzamais rezultāts
Skolēns prot uzdevumā dotos lielumus attēlot shematiskā zīmējumā. Attēlo tādas situācijas shematiskā zīmējumā, kurās ir divi skaitļi un ir zināms vai ir jānoskaidro, par cik viens lielāks/mazāks nekā otrs.
Video apraksts

Video materiālā skolēns mācās uzdevumā dotos lielumus attēlot shematiskā zīmējumā. Kā modeļus, izmanto sloksnītes. Attēlo tādas situācijas shematiskā zīmējumā, kurās ir divi skaitļi un ir zināms vai ir jānoskaidro, par cik viens lielāks/mazāks nekā otrs.

Resursi

papīra lapa vai burtnīca un zīmulis

Turpini mācīties

mape.skola2030.lv

Standarta sasniedzamais rezultāts
M.3.4.2.2.

Raksturo sakarības starp skaitļiem, lielumiem, lietojot atbilstošus jēdzienus (par tik lielāks/mazāks, vairāk/mazāk, tik reižu lielāks/mazāks, vairāk/mazāk u. tml.).

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.