Darbs ar tekstu, balstoties uz aktuālo tēmu “Telefoni un citas ierīces”.
Kā sasniegt rezultātu? Stundas sākumā skolotāja izmanto vizuālus elementus (viedpulksteni, telefonu, planšeti), uz katras ierīces ir uzliktas skaņas, kuras piesaista skolotājas uzmanību; pirms apjēgšanas daļas skolēns tiek iepazīstināts ar vārdu krājumu; skolēni klausās audio ierakstu, kur dzird divu cilvēku diskusiju par telefonu un citu ierīču ietekmi uz mūsu dzīvi. Viens ir par, otrs pret. Papildus tam skolēni klausās diskusiju ar uzdevumu. Ir dota tabula ar divām ailēm, viena aile par, otra pret. Klausoties diskusiju, skolēni piefiksē atslēgvārdus zem katras ailes; skolēni iepazīstas ar īsu teksta fragmentu par tēmu un papildina to ar nepieciešamo informāciju; skolēni veido brošūru ar savu viedokli, kādi argumenti ir par un kādi pret telefoniem un citām ierīcēm. Tiek piedāvāti teksta kritēriji, kuri palīdz veidot skolēniem savu teksta fragmentu. Stundas gaitā tiek izskatīti kritēriji un veidota brošūra.
Rakstāmais un pieraksti.
Klausās vai lasa tekstus (piemēram, diskusijas, ziņu ierakstus, vēstules, brošūras) par dažādām tēmām, salīdzina tekstu veidus un izmanto iegūto informāciju mācību vajadzībām.