Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Kur sastopamies ar lieliem skaitļiem?

Kā pieraksta, salīdzina un aprēķina naudas daudzumu?

Pievienots 30.04.2021
Linda Ādamsone
Klase / Izglītības posms: 1. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Matemātika
nauda monētas cena iepirkšanās
Video sasniedzamais rezultāts
Skolēns mācās lietot cenas pierakstu, sadzīviskās situācijās saskaitīt un atņemt pilnus desmitus, pie divciparu skaitļa pieskaitīt un atņemt viencipara skaitli bez pārejas citā desmitā un mācās, ka nepieciešamo summu var samaksāt dažādi.
Video apraksts

Atkārto Latvijā lietotās eiro monētas un banknotes, apgūst to, ka ne vienmēr lielāks monētu skaits nozīmē arī lielāku vērtību. Apskata, kā veidojas cenas pieraksts. Novērtē, kuras preces varēs iegādāties par vienu eiro. Salīdzina naudas vērtības, kuras izteiktas eiro un centos, vispirms vārdiski skaidrojot, pēc tam ierakstot atbilstošo simbolu – nevienādības vai vienādības zīmi. Izspēlē situācijas par iepirkšanos, nosakot pirkumu summu, samaksāto un izdodamo naudas daudzumu. Veido savu iepirkumu matemātisko izteiksmi. Aplūko gadījumus, kā nepieciešamo summu var samaksāt dažādi.

Resursi

Pildspalva, lapa vai burtnīca.

Standarta sasniedzamais rezultāts
M.3.1.2.1.

Attēlo uzdevumā aprakstīto situāciju darbībā, ar priekšmetiem, matemātiskā zīmējumā, apkopo informāciju vienkāršās tabulās, stāsta, kā tas palīdz saprast uzdevumu.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.