Mērķis: Zinot, kā veic decimāldaļu saskaitīšanu un atņemšanu, mācīt to lietot praktiskās situācijās, veidot situācijai atbilstīgas izteiksmes un aprēķināt to vērtības
Pildspalva, krāsu zīmuļi vai flomāsteri, lineāls, rūtiņu papīrs
Ilze France, Gunta Lāce. Matemātika 5. klasei. Lielvārde: Lielvārds, 2013. Jānis Mencis (sen.), Jānis Mencis (jun.). Matemātika 5. klasei. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. a href="www.soma.lv ">www.soma.lv
Izmanto konkrētus skaitļus vai to aptuvenās vērtības reālā kontekstā, piemēram, plānojot izdevumus, veidojot spriedumus matemātiskā kontekstā, prognozējot un/vai pārbaudot iegūto rezultātu, veicot darbības ar racionāliem skaitļiem, tai skaitā ar digitāliem rīkiem.