Video materiālā skolotāja ar sadzīvisku situāciju un dažādu modeļu palīdzību skaidro, kā aprēķināt laukumu. Kopīgi atkārto, kādas ir laukuma vienības un trenē laukuma sajūtu. Iesaista digitālos rīkus. Skolēns aprēķina trūkstošos taisnstūra lielumus no dotajiem.
Tev šajā mācību stundā vajadzēs: 1) viedtālruni ar interneta pieslēgumu, 2) e-karti, bankas karti (vai jebkādu citu plastikāta karti), 3) tukšu sērkociņu kastīti, 4) matemātikas grāmatu, 5) šķēres, 7) 15 kvadrātiņus ar malas garumu 1cm, 8) parasto zīmuli, 9) lineālu.
Praktiskos un matemātiskos kontekstos aprēķina leņķa lielumu, lietojot sakarības starp leņķiem, kurus veido stari ar vienu sākumpunktu, taisnstūra perimetru, laukumu, malu, ja zināms otras malas garums un laukums vai perimetrs, kombinētu (var sadalīt taisnstūros) figūru laukumu, riņķa līnijas garumu (aptuveni trīs diametri), taisnstūra paralēlskaldņa tilpumu.