Šo video stundu varam uzskatīt par 3. temata atkārtojuma un kopsavilkuma nodarbību.
Video sākumā skolēnam atgādina par materiāliem, kurus var iegūt vietnē mape.skola2030.lv.
Šajā video skolēns iepazīstas (vai viņam tiek atgādināts) ar temata atseguma (TA) uzbūvi: ziņas, prasmes un temata apgūšanas mērķis. Izmantojot TA, kopīgi analizējam apgūstamās ziņas un izvirzām video sasniedzamo rezultātu: skolēns skaidro enerģijas pārvērtības dažādos procesos.
Ar TA palīdzību skolēnam atgādina sešus enerģijas avotu veidus. Uz ekrāna izveidojam vizuālu grafu, kurā darba gaitā iezīmējam enerģiju pārvērtības no viena veida citā.
Video turpinās ar eksperimentiem, kuros enerģijas pārvērtības tiek parādītas uzskatāmi, nepieciešamības gadījumos veicot mērījumus pārvērtības pierādīšanai.
Video turpinājumā skolēns tiek sagatavots patstāvīgi pabeigt uzdevumus, izmantojot praktiskā darba lapu “Enerģijas pārvērtības”.
Video beigu daļā skolēns tiek rosināts veidot visu teorētiski iespējamo enerģijas pārvērtību uzskaitījumu un apzināt realizējamās pārvērtības, lai izvēlētos vienu konkrētu enerģijas pārvērtību prototipa veidošanai kā 3. temata projekta darbu. Video nobeigumā skolēnam tiek atgādināts, kas jāievēro un kā jāveido temata projekta darbs, par ko viņš saņems vērtējumu.
Video nobeigumā tiek apkopota informācija par enerģiju pārvērtību nozīmi inženiertehniskajos risinājumos.
Plāno un veido inženiertehniskus risinājumus un to modeļus, skaidro to darbības principus, lietojamību un pārbauda to konstrukcijas, parametru vai materiālu izmaiņu ietekmi uz funkcionalitāti.