Video aktualizē citvalodu īpašvārdu atveidi latviešu valodā, norādot, kādi konkrēti principi jāievēro un kāpēc. Video laikā soli pa solim tiek parādīts, kā rīkoties, kādus interneta resursus izmantot, ja nākas sastapties ar citvalodu īpašvārdu, ko nepieciešams latviskot. Video beigās tiek piedāvāti jautājumi, lai skolēnu starpā rosinātu programmā paredzēto diskusiju “Vai jālatvisko citvalodu nosaukumi?”
Pierakstu klade, pildspalva.
VL.9.1.1.2./VLM.9.1.1.2. Klausoties un skatoties informatīvus raidījumus, intervijas, diskusijas, saprot, interpretē un izvērtē dzirdēto informāciju, runātāju viedokli par galveno tematu. Pamana un raksturo saziņas dalībnieku attieksmi vienam pret otru. Analizē un vērtē dzirdēto un redzēto, argumentējot savu viedokli.
Raksta vārdus atbilstoši latviešu valodas ortogrāfijas normām. Ja nepieciešams, izmanto vārdu pareizrakstības pārbaudes līdzekļus savas valodas pilnveidei. Pamato noteikta avota izvēli.