Video laikā skolēni tiek aicināti pievērst uzmanību darbības vārda īpašajām formām – divdabjiem, aktualizējot darbības vārda, īpašības vārda un apstākļa vārda gramatiskās pazīmes. Video laikā tiek izskaidrots divdabju iedalījums. Soli pa solim tiek parādīta divdabju veidošana no trejādiem darbības vārda celmiem – nenoteiksmes, tagadnes un pagātnes celma.
Pildspalva,krāsu flomāsteri/pildspalvas, darba lapa vai lapa pierakstiem, pierakstu klade, atgādne.
VL.9.1.1.3./VLM.9.1.1.3. Ar izpratni lasa satura, uzbūves un žanru ziņā atšķirīgus tekstus, saskatot valodas lietojuma būtiskākās īpatnības. Analizē un skaidro tekstu, novērtē savu izpratni. Salīdzina izlasīto ar iepriekš zināmo, nosaka, kādas pārdomas izlasītais teksts ir radījis.
VL.9.1.1.8./VLM.9.1.1.9. Ievēro runātāja un rakstītāja kultūru daudzveidīgās saziņas situācijās, arī digitālajā vidē. Spēj piedalīties saziņā un sadarboties ar dažādu kultūru cilvēkiem. Pielāgo savu runu klausītājiem, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda, piemēram, izvēloties piemērotu runas tempu, leksiku un vienkāršas sintaktiskās konstrukcijas.