Skolēns iepazīstas ar lingvistiskiem eksperimentiem literatūrā (ar L. Kerola un L. Petruševkas tekstu palīdzību). Mācās pētīt vārda gramatisko un leksisko nozīmi, lai paskaidrotu vārda nozīmi un izmantotu saņemto informāciju citu valodu vārdu nozīmes pētīšanā. Iepazīstas ar vārdiem no esperanto un analizē to gramatisko un leksisko nozīmi, lai patstāvīgi iztulkotu vārdus un teikumus un veidotu priekšstatu par starptautiskās saziņas valodas īpatnībām.
Dators, pierakstu klade.
Lieto apgūtās saziņas prasmes sadarbībā ar klasesbiedriem. Kopīgi nosaka sadarbības veidu, izvirza mērķus, sadala pienākumus. Apmainās ar informāciju, pieņem kopīgu lēmumu. Novērtē savu un citu dalību grupas darba rezultāta sasniegšanā.
Vāc un apkopo informāciju par savu valodas un kultūras mantojumu dažādos avotos, arī e-vidē, apspriež tradicionālo vērtību atbilstību mūsdienām.