Saglabāt vai rediģēt video sarakstu
Atpakaļ
Jūsu e-pasts:
Brīdis, kurā pamanīta neatbilstība:
Komentārs:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1080p Kopēt
720p Kopēt
540p Kopēt
360p Kopēt

Ziņojums par kļūdu veiksmīgi nosūtīts.

Jums izdevās nokopēt saiti.

Video ir pievienots sarakstam.

Dzīve šeit un tīmeklī

Personīgi piedzīvotais privātā dienasgrāmatā

Pievienots 08.06.2022
Vija Skudra, Anastasija Orehova, Elita Dumpe
Klase / Izglītības posms: 8. klase
Mācību priekšmets / Kursa nosaukums: Latviešu valoda
personīgā dienasgrāmata pieredze individuālais stils vārdšķiras darbības vārdi dienasgrāmata
Video sasniedzamais rezultāts
Skolēns izprot, kas ir dienasgrāmata, kādi ir to veidi un kā veidojas katra dienasgrāmatas rakstītāja valodas stils.
Video apraksts

Skolēns video sākumā veido priekšstatu par jēdzienu “dienasgrāmata”, tālākajā gaitā padziļinot izpratni par privāto dienasgrāmatu. Video tiek piedāvāti uzdevumi, kas palīdz izprast individuālā stila īpatnības – gan morfoloģiskā, gan leksiski semantiskā aspektā aplūkojot vispirms paša veidotu tekstu, tad video piedāvātos tekstus. Skolēns, izmantojot video pielikumā esošo atgādni, nostiprina arī zināšanas par darbības vārda izteiksmēm. Video rosina skolēnu pievērst uzmanību individuālajam stilam un pievērst vairāk uzmanības personisko sajūtu, emociju un iespaidu aprakstam un pierakstam.

Resursi

Pieraksti, pildspalva, krāsains rakstāmrīks, ja ir iespēja – izprintēta darba lapa un atgādne.

Standarta sasniedzamais rezultāts
VL.9.3.1.2.

VL.9.3.1.2./VLM.9.3.1.2. Saklausa dažādus runātās valodas variantus un nosaka to atšķirības no literārās valodas. Analizē, izprot un lieto formālajai vai neformālajai situācijai atbilstošu leksiku, izvēloties precīzākus vārdus, arī ar stilistisku vai emocionālu ekspresiju. Pamato savu izvēli.

VL.9.2.1.2.

VL.9.2.1.2./VLM.9.2.1.4. Detalizēti pamato viedokli par teksta nolūku un noskaņu, personu rīcību un izjūtām, notikumu cēloņiem un sekām. Raksturo autora individuālo valodas stilu un tā ietekmi uz adresātu. Pamatojumā izmanto argumentētus izteikumus un atbilstošu terminoloģiju.

VL.3.3.1.8.

Lieto atbilstošas teikuma beigu pieturzīmes.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes pārlūkošanu, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.