Video rosina skolēnam saskatīt viena tēlainās izteiksmes līdzekļa – personifikācijas – izveides iespējas tuvākajā apkārtnē. Kā jebkuru lietu, parādību iespējams padarīt par neparastu tēlu ar ersonifikācijas palīdzību? Skolēnam iespējams pārliecināties, kas raksturīgs personifikācijai, gan meklējot tās literāra darba tekstā, gan pašam uzdrošinoties radīt. Tā tiek noskaidrots, ka ar personifikācijas palīdzību var paust personai, cilvēkam raksturīgus tēla uzskatus, atveidot rīcību, tēla portretu. Skolēnam dota iespēja, analizējot teksta fragmentu, pašam secināt, ar kādiem valodas līdzekļiem veidota tēla personifikācija. Skolēns rosināts arī patstāvīgi personificēt kādu tēlu. Tiek atgādināts par visām maņām, kuras ir pamatā tēlainības veidiem. Kad personificētais tēls būs radīts, skolēnam būs iespēja likt tam darboties paša radītā radošā literārā darbā.
Balta lapa zīmēšanai, pildspalva, krāsu zīmuļi.
Diskutē, apspriež idejas, individuāli, pārī vai grupā veido radošu darbu (piemēram, raksta ritmizētus literārus tekstus, dialogus, monologus, sižetiskus vēstījumus, tēlainus aprakstus, fantāzijas vai literārās pasakas žanra eksperimentus, sacer skaņdarbu, izmantojot kādu no apgūtajām mūzikas formām, veido skaņu partitūras, rada skaņu stāstus), eksperimentējot un kombinējot mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus atbilstoši radošā darba ieceres mērķim.